Hatay'da yoğun yağış sonrası sahada inceleme: Başkan Öntürk ekipleri yönlendirdi
Hatay'da etkili olan şiddetli yağışların ardından su baskını ve taşkın riski oluşan bölgelerde incelemelerde bulunan Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, sahadaki çalışmaları koordine ederek ekiplerden bilgi aldı ve vatandaşların taleplerini dinledi.
Hatay’da 20 Mayıs Çarşamba günü etkisini artıran yoğun yağışların ardından oluşan su baskınları ve taşkın riski üzerine Mehmet Öntürk sahaya inerek incelemelerde bulundu. İl genelinde mevsim normallerinin üzerinde seyreden yağışların etkilediği bölgelerde yürütülen çalışmalar yerinde denetlendi.
Hatay Büyükşehir Belediyesi ekipleriyle birlikte zarar gören alanları gezen Öntürk, ilgili birimlerden son durum hakkında detaylı bilgi aldı. Su baskını yaşanan noktalar ile risk taşıyan bölgelerde yapılan müdahaleleri anlık olarak takip eden Öntürk’ün, gece boyunca sahada görev yapan ekipleri koordine ettiği ve gerekli talimatları verdiği belirtildi.
Başkan Öntürk, yağışlardan etkilenen mahallelerde vatandaşları ziyaret ederek taleplerini dinledi ve hasar tespit çalışmalarına ilişkin bilgi aldı. Bölge halkıyla görüşen Öntürk, belediye ekiplerinin çalışmalarını aralıksız sürdüreceğini ifade etti.
Sosyal medya hesaplarından da açıklama yapan Öntürk, “Hatay’ımızda meydana gelen sel felaketinin ardından ekiplerimizle sahadaki çalışmaları yerinde inceledik. İlk andan itibaren tüm imkânlarımızla hemşehrilerimizin yanındayız. Yaralarımızı saracak, bu felaketin izlerini de hep birlikte sileceğiz.” ifadelerini kullandı.

